morsning korsning

Datumet: 2008-08-22 Tiden: 11:35:23

God morgon läsare :) Hoppas ni har sovit riktigt gott. Jag kom i säng vid 1 igår efter att ha sett både Marie Antoniette och båda avsnitten av Sex and the city. Jag rekommenderar Marie Antoniette till er som gillar filmer som ger oss en blick tillbaka i tiden. Jag tycker att det ligger någon slags mystik över den att det känns som om jag skulle kunna se den ännu en gång!

Idag så kanske det blir en fika med tjejerna på stan senare. Nu såhär tidigare på dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Inte speciellt mysigt väder ute så då blir det ju extra mysigt att krypa ner i sängen igen med en stor kopp te och en film :) Gud vilken latunge jag har blivit! Haha, men det gäller att passa på för det är bara tre lediga dagar kvar för mig innan skolan drar igång!

Ne nu skriker kroppen efter te,
skriver mer senare
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0