wonderful day

Datumet: 2008-08-25 Tiden: 20:10:39

Hej på er :) Efter en timma i skolan där man fick massa papper och annan information mötte jag upp Sam i stan för att äta på Jensen. smaskigt värre! Efter det blev det fika på 60 och sen promenad till stan där vi gick och letade böcker och köpte två var. Vi hade det himla mysigt och det var nästan så att jag inte ville att dagen skulle nå sitt slut. Men nu sitter jag här hemma iaf och ska snart kolla på gossip girl nerkrupen i sängen. Kanske läsa lite också ;) Är iaf riktigt nöjd med mitt schema. Undrar dock vad som hänt med min spanska. Ska kolla upp det. Annars så har jag inga klagomål. Schemat blir ännu bättre till våren också, underbart!

Ne nu ska jag flytta mig till sängen och bärbara.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej det är inget roligt att vara själv. Men som sagt det är inte så fasligt många dagar till onsdag. När får du träffa din käreste igen?

2008-08-25 @ 21:28:57
URL: http://llinnean.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja helt underbart=) Hoppas du ¨får de trevligt med din kompis=)

2008-08-26 @ 06:24:15
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0