Bilder från dagen!

Datumet: 2008-01-03 Tiden: 22:07:37

 

Snön är äntligen kommen. Så jag bestämde mig för att åka till London och fota Big Ben, haha drömma kan man ju. De två första bilderna är från kungsträdgården :) Tycker allt blir fint med snö på sig. Sista bilden är på min farmors otroligt söta dvärgspets Honey!

Nu ska jag hoppa i säng. Men det blev lite bilder iaf, som jag lovat.
Hoppas ni alla har haft en toppendag, och imorgon är det ju fredag och sen blir det helg och ledigt igen :) Skönt, så man hinner vila ut innan skolan börjar igen.

Kram och god natt på er allesammans :)
Känns jätte kul att antalet läsare har ökat i snitt, tack till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0