Fredag!

Datumet: 2008-01-11 Tiden: 19:06:07

Helloj allesammans!

Otroligt dålig uppdatering idag. Mår bra iaf, hur är det med er? Var helt död när jag gick upp imorse, men tog mig till skolan iaf. Hade spanska första timmen och såg någon konstig spansk film, haha (finns det någon spansk film som är helt normal, egentligen?). Sen har jag haft provet idag också. Tror de gick ganska bra faktiskt. Hoppas det iaf :)

Ska snart kila iväg på bio med tjejerna inne i stan. Ta en fika och så först, så det ska bli mysigt :) Men åker nog hem efter det, behöver min sömn! haha. Rätt så trött faktiskt.

Vad har ni för er en kväll som denna då?

Hoppas ni får en super kväll iaf.
Skriver nog när jag kommer hem igen.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0