God kväll :)

Datumet: 2008-01-05 Tiden: 20:39:15

Nu har jag äntligen kollat klart på The last kiss och nej den är inte 5 timmar lång :) haha. Jag småkollade på någon film på tv tidigare med, sen var jag nere i matbutiken och köpte vindruvor, smasken! Är så totalt less på sött! Jag brukar vanligtvis äta godis och sånt ca varannan vecka men nu har det blivit lite hoppande under julen och märker att detta levnadsätt inte alls passar mig! Är ju inte ens sugen.

Kan skriva en recenssion om filmen sen :) Just nu vet jag inte direkt vad jag ska göra. Kanske kolla lite bloggar eller titta på film med familjen om de går ner och hyr en. Bara en massa film idag! Men men, är man filmfanatiker så är man. Allvarligt talat så skulle jag vilja skriva ett manus. Kanske fantasy, och skicka iväg den till USA och sen så ska den bli sådära förbaskat stor där borta :) Haha.
Påbörjat böcker flera gånger men det har inte blivit så mycket mer. Datorerna har pajjat och sådant och sedan ledsnar man. Men innan jag dör ska jag nog ha skrivit en bok iaf :)
Pojkvännen kanske kommer hit sen, om inte jag åker iväg hem till honom. Har ingen aning än så länge. Får se hur det blir! Lugnt ska jag ta det iaf. Vad ska ni göra?

Har ni något tips på roliga bloggar?

Trevlig kväll på er så länge :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
Jag fick ett ryck att designa om min blogg och det slutade med att hela bloggen var borta. Så här är min nya :)
Så jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig och designa den. För jag förstår mig verkligen inte på alla instruktiioner. :)

2008-01-05 @ 21:35:38
URL: http://louiiiiize.blogg.se
Postat av: Annika

alla tips tas tacksamt emot! =)

2008-01-05 @ 21:49:28
URL: http://ysolla.blogg.se
Postat av: Anonym

Ämm joo jag skulle vilja ha en sådan header som dig och ha samma text storlek som dig. Om du förstår vad jag menar? :)
Skulle du kunna hjälpa mig? Skulle höja upp hela den här lördagen :)

2008-01-05 @ 22:40:37
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0