God natt!

Datumet: 2008-01-21 Tiden: 21:16:20

Är lite tråkig och dålig med uppdateringen i stunder där prov ligger framför fötterna, så ni får ursäkta mig men tar skolan rätt så seriöst som ni kanske har förstått så då måste man offra en del! Imorgon kommer jag nog bli helt klar iaf, eller det måste jag bli, ska ju lämna in provet på onsdag! Imorgon jobbar jag efter skolan så är väl hemma vid 6 någon gång. Dock måste jag som sagt fortsätta plugga då, men hinner nog med några inlägg iaf :)

Hoppas ni alla har haft en underbar dag iaf, trots kylan,
och att ni sover gott inatt :)


Dagens bild är också från i somras, har inte hunnit med kameran något idag ;/, men visst blir man sugen på sommaren och våren av denna!

image111

Dröm sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0