God natt!

Datumet: 2008-01-29 Tiden: 22:59:59

Nu är det dags för mig att hoppa i säng. Huvudet börjar kännas tungt och när jag sitter här vid datan och pluggar så kommer fel ord fram genom mina fingrar, så jag tror det är ganska klart att min kropp behöver lite sömn nu.
Funderar på att gå upp imorgonbitti vid sju iaf och plugga lite mer. Så jobbigt att ta allt sen på eftermiddagen fram till sent på kvällen imorgon. Men vi får se hur min kropp ställer sig till det förslaget. Ska ju som sagt ta hand om lillebror imorgonbitti så får ju lite sovmorgon iaf, så det är väl skönt :) dock blir det lite mer hemma plugg då jag måste jobba med de som ska jobbas med på lektionen, men får väl försöka hitta någon timma någonstanns i dagsschemat!

Vill bara säga välkomna till alla nya läsare som hittar hit. Hoppas ni stannar kvar ;)

Sov så gott allesammans!
Glöm inte att jag gärna hjälper till med design :)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sofie

God natt till dej med :)

2008-01-29 @ 23:02:35
URL: http://barasofie.blogg.se
Postat av: Anonym

godnatt :)

2008-01-29 @ 23:07:22
Postat av: weronica

godnatt :)

2008-01-29 @ 23:08:02
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0