Godmorgon!

Datumet: 2008-01-16 Tiden: 08:27:29

Imorse var jag uppe tidigare än tuppen och gick ut och promenerade :) Var otroligt skönt att komma ut, så funderar på att gå imorgon också, och kanske göra det mer eller mindre till en rutin. Något som dock måste köpas inför framtiden: Sköna promenad skor och ett par vantar eller liknande till stavarna. Ja du läste rätt, stavar :) Första gången jag gick med dem idag, och det var väl lite krongligt med takten, råkade slå till kusinens stavar en gång med. Men det känns att kroppen jobbar med så jag rekomenderar det, takten kommer med tiden.
Men som sagt, nya skor och vantar, har nämligen fått blåsor :( Och det värsta är att det inte bara är på hälen, utan en var på innesidan av tummarna också, äckligt och ont!
Finns det inget blåsdödande medel att köpa? Om du känner till något bra så säg gärna till!

Har funderat på att fixa en kategori om mat och träning. Dumt att jag inte gjort det hittills med tanke på hur stor del det är av mitt liv! Tänkte ge lite tips om hur jag gör i min vardag liksom och sådant :)

Nu har jag ca en timma kvar innan jag ska till skolan, och är nästan helt klar! Men sådant kan ju också vara skönt :)

Ha en super bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0