Hemma igen!

Datumet: 2008-01-07 Tiden: 12:54:34

Nu är utefrukosten avslutad :) Var himla mysigt att komma ut faktiskt, trotts att vädret var lite halvslaskigt. Kändes som om jag hade en stor pöl i skon på hemvägen, haha. Mysigt värre.
Tog en massa bilder med så idag blir det bild uppdatering :) Ska bara ladda upp dem och fixa så lägger jag in dem.

Jag blir så otroligt glad! Igår var det 173 sidvisningar här på bloggen. Även om det inte är unika besökare så har ju ändå fler hittat hit. Efter att endast skrivit blogg i snara månaden så glädjer det mig verkligen.
Tack till alla er som följer min blogg :)

Ne nu ska jag fixa med bilderna, håll ögonen öppna sålänge :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaa, tror du att du skulle kunna hjälpa mig på engång? :)

2008-01-07 @ 13:11:15
URL: http://louiiiiize.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tror jah är medlem där redan :) förstår inte hur jag kan få en sådan där flik

2008-01-07 @ 13:45:36
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0