Hemma igen.

Datumet: 2008-01-07 Tiden: 22:11:43

Kom precis hem, men det blev ingen låda för mig :/ haha. Däremot två tröjor (ska bara ladda upp bild på dem så lägger jag in dem sen). När vi skulle till C.O så hade det redan stängt, allt annat hade tagit så lång tid. Men mysigt har jag haft iaf. Vi tog en dricka och satt och tog det lugnt med och det var rätt så skönt :)
När vi, egentligen, skulle ha svängt in vid min avfart så åkte pojkvännen vidare. Trodde han bara hade missat den men han fortsätte köra trots att det fanns flera "vändingar". Tillslut frågade jag varför och det visade sig att han bara ville spendera mer tid med mig. Min otroligt underbara sötnöt! Vad skulle jag ta mig till utan honom? Finns det verkligen såhär underbara människor? Gissa om det var svårt att lämna honom sen ;/

Ska fixa med bilderna nu, lägger upp dem alldeles snart sen måste jag ju och sova. Skolan börjar ju imorgon, har gympa 8:10. Hur kul är det på en skala? Man vill ju ändå ha en liten mjukstart. Även om jag inte är en sån som sover till 12-1 under loven, så känner jag mig inte så pass hurrtig att jag har någon lust med morgongympa på en gång. Men men, vad gör man.

Håll ögonen öppna så kommer nästa inlägg in snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0