Lite paus

Datumet: 2008-01-20 Tiden: 13:48:19

Jadu, är inne på min andra sida i provet. Bara massa skriv, fast ännu mer tänkande, slå i lagbok och leta fakta. Självklart är det intressant, men det blir sådära press när man vet vad det har för betydelse för betygsunderlaget. 

Jag har inte berättat än att jag kanske åker till Barcelona om 2 månader! Förstå vad underbart! Anledningen till att det ej blivit skrivet är för att biljetterna inte är köpta än, och hotellet ej bokat. Fast detta ska göras inom kort tid om jag har förstått det rätt. Ska nämligen åka med spanska klassen.
Håller iaf tummarna för att vi får tag på de biljetterna + de sovstället vi har tänkt oss. Har hört så mycket om hur fint det är där och är för övrigt ett stort fan till Spanien :) Någon som varit i Barcelona?

Barcelona Barcelona Barcelona
Bilder från Fritidsresor

Åter till pluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0