Lite uppdatering

Datumet: 2008-01-06 Tiden: 15:43:26

Ska snart börja tvätta med mamma, har dock inte damsugit än (shame on me) fastnade lite här och försökte fixa och trixa så jag skulle få en finare bakgrund på bloggen, men det blev inte så bra som jag tänkt mig så bestämde mig för att ha den som finns nu istället.
Kanske ska fixa ny header också :) men får se hur det blir med den saken.

Aah, annars händer inte speciellt mycket här omkring, tråkigt nog. Skulle helst av allt vilja dra på mig massa kläder och hoppa runt i snöhögarna här utanför, men har ingen lust att leka själv ;/ haha.
Funderar på att leta upp en resa att sikta in sig på till i sommar. Skönt att veta vad man sparar till ungefär, och hur mycket man måste spara ihop. Det blir liksom enklare när man har ett fast mål.
Har du något reseförslag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0