Lördag

Datumet: 2008-01-26 Tiden: 11:55:19

God morgon allesammans! Har ni sovit gott? :)

Kollade på 28 dagar senare igår, whoohoo :), men måste nog säga att tvåan var bättre. Nicole somnade dock redan ibörjan av filmen så satt uppe själv. När den väl var slut och jag skulle sova så ringer det på hemtelefonen, och klockan är en bit över tre. Det visade sig att N´s bror hadfe efterfest hära. Kan lova att det tog ett tag innan man somnade sen, men det var dock ingen större fara :)

Idag ska jag på middag, med N och pojkvännen, på en indisk restaurang med väldigt välsmakande mat :) I övrigt ha jag nog inget planerat hittills. Kanske att jag möter upp mamma i stan en stund och kolla lite på kläder.

Ne nu ska jag och käka frukost :)
Ha en bra dag så länge!


Kommentarer
Postat av: D

Vilken restaurang ska du gå på? :)

2008-01-26 @ 12:13:53
Postat av: Anonym

detsamma!

2008-01-26 @ 13:37:21
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0