Måndag

Datumet: 2008-01-21 Tiden: 08:04:43

Japp, nu var det måndag igen! Tänk så snabbt helgen går över, det känns nästan larvigt ;) Har iaf sovit gott, har ni? Det blev ingen promenad för mig denna morgon. Vaknade av att de spöregnade mot fönstrrutan vilket hade inneburit en lerig promenad för min del, och det var jag inte speciellt sugen på, speciellt när man knappt kan se var man lägger fötterna! Så jag somnade om en timma, skönt kan jag lova.
Idag är det jobb efter skolan så är inte hemma förrns vid 6-7 tiden, så det blir en lång dag för mig. Därefter ska jag nog plugga, skriva klart provet, och sen är det dags att gå och sova igen :) haha. 

Ha en underbar måndag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0