Onsdag

Datumet: 2008-01-23 Tiden: 17:57:44

Hej allesammans!
Det har varit dålig uppdatering idag. Började med att gå ut och promenera en timma i morse och sen när jag kom hem så hade jag bara en halvtimma på min innan jag skulle gå, därav inget inlägg. Sen så har jag varit i skolan hela dagen, och väl hemma var det så skönt att slå sig ner i soffan! Har nästan tröttnat på datorn efter allt pluggande.

Nu ska jag dock kolla igenom allt och finslipa och sen ska jag maila in den. Vi fick dock reda på idag att vi kunde lämna in den på fredag om vi ville, men orkar inte ha den vilandes på mina axlar längre :( haha,

Har ni haft en bra då?
Fundrade, några önskemål till bloggen?


Ska börja bli aktivare i träningskategorin, skriva tips och sådant :) men har som sagt haft så fullt upp.

Ne, nu ska jag avsluta arbetet. Skriver mer sen :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0