Söndag

Datumet: 2008-01-06 Tiden: 13:21:55

God dag :)
Allt bra med er? Med mig är det helft funktionellt :) Sov ju borta inatt så kom hem vid 11 tiden när pojkvännen skulle till jobbet. Åt lite frukost och sen har jag bara rensat på rummet! Fan vad skönt det är att rensa egentligen. Det värsta är att jag är en riktig "sparare" Så idag har jag kastat bort tröjor som jag egentligen borta ha kastat för "flera rensningar sen", men som jag av någon konstig anledning har behållt för att jag tror att de kan bli till nytta, det har de inte. :)
Är dock inte riktig klar än. Ska damsuga och damma lite och sådant med, så det blir riktigt fräsht! Senare under dagen ska jag nog mest ta det lugnt och hjälpa mamma med tvättstugan. Kanske att jag går iväg till N ikväll för att se Victoria's Secret fashion show som går på 3:an klockan 8.
Är iaf ledig imorgon med från skolan, börjar inte förrns på tisdag, så det är ganska skönt! :)

Igår var det läsarrekord i bloggen :) Hela 109 personer, haha. Blir glad varje dag när jag ser att antalet ökar. För någon vecka sen var snitt antalet 13, idag är det runt 90. Det glädjer mig! Sprid gärna vidare bloggen så andra hittar hit, om ni gillar den. Och kom med synpunkter och frågor om ni känner för det!

Ne nu ska jag fortsätta med städningen.
Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaa lite gran :)Trir du att du kan? :)

2008-01-06 @ 13:33:27
URL: http://louiiiiize.blogg.se
Postat av: NAKET.se

vad tycker du om min blog :D

2008-01-06 @ 13:45:50
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0