Söndag

Datumet: 2008-01-13 Tiden: 11:07:42

God morgon solstrålar :)
När jag vaknade och gick ut i vardagsrummet imorse så lös solen upp nästintill allt som gick att ta på! När jag sen gick och kollade på termometern visade den 15 grader, jag är förvirrad. Har den fått total flipp eller kan solen ha värmt upp, just vid min termometer, så mycket? För på min "vad är det för väder idag" som jag har på skrivbordet står det endast 2? hmm. men men.

Idag är den stora dagen, yup yup, min och min pojkväns 1 års dag :) För mig är det faktist enormt stort! haha. Och det roliga är att jag är lika kär fortfarande. Kan bli alldeles pirrig av hans närvaro!
Så idag blir det bio när han har jobbat färdigt. Vi ska se National Treasure, så det blir två hela timmar i biosalongen. Därefter är det bara direkt hem och marsh pankaka in i säng!

Ne nu ska jag göra iordning lite frukost,
Hej så länge!



image77

Kan lova att detta smakade otroligt gott ;)
Ost, kalkon, avokado och tomat på min rostade favorit macka, jummy!

Kommentarer
Postat av: MARRUE

jaa, exakt ! :D

2008-01-13 @ 11:12:39
URL: http://marrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0