Tankar

Datumet: 2008-01-13 Tiden: 11:53:50

Hade så mycket tankar till en början om allt jag skulle kunna få skriva av mig om när jag skaffade denna blogg. Allt sådant som egentligen utmärker mig, enligt vad jag har hört. Jag har nämligen otroligt mycket tankar och funderingar om allt, för sådan är jag. Tänker ständigt, funderar på allt.
Men för det första vet jag ibland inte hur jag ska formulera mig för att det ska blir bra i text, men varför bryr jag mig egentligen, det är ju min blogg? Sen är det de med de personliga, det går inte att dela med sig om sådant i en sådan här blogg. Det känns som att klä av sig naken på ett torg fullt med människor!

Men men.. tankar bara tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0