Tordsag

Datumet: 2008-01-17 Tiden: 08:03:12

Godmorgon goa läsare :)
Det blev ingen promenad för mig idag. Ställde klockan på 6 men så kände jag efter och bestämde för att låta hälen vila så det läker så fort som möjligt. För kusinen gjorde det nog inte så mycket, han hade blivit sjuk.
Just nu sitter jag här och dricker mitt vanilj te och njuter för fulla muggar! Älskar verkligen mitt te, men har begränsat mig till max två koppar om dagen. Haha, det finns nog inget jag äter eller dricker som inte har "en begränsing på sig", möjligtvis vatten isf. Men sådan är jag! Har du något favorit te som du vill tipsa mig om? :) Gör det gärna då, kul med nya smaker.
Te med några sukketter är verkligen perfekt för folk som vill sluta med sötsaker, ta en kopp och behovet känns mättat, ett litet tips bara, fler kommer sen!

Ska hoppa in i duschen nu och klä på mig nu :)
Men skriver nog ett inlägg innan jag springer iväg för dagen.

btw, lite bloggtips? någon bra blogg som du tycker att jag borde följa eller kolla in? 

Kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0