Torsdag

Datumet: 2008-01-03 Tiden: 11:51:39

Hej allesammans!

Dålig uppdatering igår med, ledsen. Gick ju på kalaset och därefter kollade familjen, pojkvännen och kusinen och jag på Deja Vu hemma hos oss. Har redan sett den förr, otroligt bra film, men ville se den igen. Kan försöka hinna med att skriva en recenssion om den senare.
Hann inte fixa i bloggen heller, eller lägga upp några bilder. Ska se vad jag hinner med idag, kan möjligtvis hinna fixa något litet iaf. Ska nämligen till farmor och äta middag efter jobbet. Så hinner bara hem och sen blir vi upphämtade av farmors pojkvän, och vet inte riktigt när vi kommer hem igen. Måste ju trots allt lägga mig i tid då jag ska upp och jobba imorgon med.

Har ni sett vad det snöar ute? eller åtminstone har snöat där ni är? Här är det som ett vitt slät täcke över marken och det är otroligt fint! Nästan så man vill springa ut med kameran och fotografera överallt! haha. Åka pulka med för den delen, sådant är skit kul ju!
Lika kul var det dock inte imorse när jag satte på mig stövlarna och gick ut, vilket inte alls var smart. Halkade nästintill 10 gånger på den 5 minuters promenad som är mellan tunnelbanan och jobbet! Kändes verkligen som om detta var en dag då jag skulle skämma ut mig :) Men sådant kan ju också vara kul ;)

Sitter och lyssnar på lugna favoriter på internett. Älskar den kanalen! Brukade ha på den hela nätterna förut, var så enkelt att somna då. Nästan favorit kanalen i många lägen. Vilken är din favorit?

Tjingilling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0