Torsdag

Datumet: 2008-01-24 Tiden: 08:25:41

God morgon käre läsare :)

Idag var det planerat att jag skulle gå på promenad, men ack så blev det ej! Har vaknat ca 3 gånger av det totala oväder som pågått utanför mitt fönster. När jag sedan vaknade vid kvart över sex för att klä på mig och kila iväg, så hörde jag hur regnet fortfarande piskade mot mina rutor. Hörde av mig till kusinen och vi bestämde oss för att ta igen detta någon annan dag.
Jag tycker det känns så ofantligt onödigt att promenera i regnet då det finns stor risk att man bli sjuk. Och blir jag det så missar jag både skola och träningar som ligger framför mig och det känns inte speciellt lockande!
Idag börjar jag skolan vid 10, så det känns skönt. Slutar dock vid 20 i fyra med det känns inte alls lika farligt när man endast har tre lektioner.

Idag kanske det blir lite pluggande, har prov om en vecka på medeltiden, men inte något rejält. Känner för att ta ett andrum också nämligen :)
Vad har ni för skoj planerat inför dagen då?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0