And now it's time for Juno

Datumet: 2008-07-25 Tiden: 20:39:06

Hejsan hoppsan!
Mamsen och jag ska sätta oss och kolla på Juno nu. Jag har sett den en gång tidigare men det var den sista filmen de visade på Lucia movie night så jag var en aning trött den gången. Nu ger jag den en till chans med mer energi :) Det kanske till och med blir en till film efter denna. Mor och jag är ganska filmsugna.

BTW: Flygbiljetten till Halmstad är bokad, whoohoo, åker nu på måndag. Denna gång åker både kamera och kamera sladd med så jag kan uppdatera med bilder varje dag :)

Tänkte även skryta om att jag fått färg idag i detta underbara vädret. Men som toppen på gräddberget har jag fått värmeutslag på de :/ Fy fasen. Inte så mycket kanske, men jäkligt frustrerande ändå!

Puss o Kram



Uppdate:
Det blir Death Sentence innan Juno. För er som vill anteckna ;) haha.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja tänk att ha en sådan bra röst :D

2008-07-25 @ 23:21:25
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jaaa verkligen. Det blir alltid något par förmycket! Åh Juno.. den filmen har jag velat sett länge men det har liksom aldrig blivit av. Hur var den? Något värt att se? :)

2008-07-26 @ 03:59:04
URL: http://oliviap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0