And off we go.

Datumet: 2008-07-28 Tiden: 10:22:15

 Nu är resväskan packad och jag är så gott som redo att bege mig. Mitt flyg går 13.05 så planerar att vara där till 12 så att jag kan sätta mig och äta min lunch innan jag checkar in. Beger mig nog härifrån om sådära halvtimma - fram tills dess får jag väl rulla på tummarna ;) Sam har iaf bilen nu så honom möter jag upp i Halmstad. Haha, känns dumt att vi ska till exakt samma destination men inte åker tillsammans. Men var helt enkelt tvungen att boka biljetten så att min plats var säker även om inte han kunde följa med.
 
Ska iaf försöka uppdatera så gott det går med både bilder och text under dessa x antal dagar.
Ha det bra så länge!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0