Happy birthday to me :)

Datumet: 2008-07-19 Tiden: 11:28:24

God morgon :)
Kvällen igår var jätte mysig. Det blev en hel del guitarr hero och singstar, som alltid i släkten haha, och fick jätte fina presenter - som jag ska dela med mig av här sen.
Imorse blev jag väckt med sång och frukost på sängen och det är lika mysigt varje gång! Snart ska jag och pojkvännen sätta igång att baka inför kvällen - måste ju ha något ställe att ställa de 18 ljusen. Har en hel del att göra fram till det att gästerna kommer. Fixa maten och städa på det med! Samt sminkningen också på make up store. Men det kommer bli toppen tillslut - det är jag säker på.

Igår var det läsarrekord här faktiskt och blev jätte glad för det :)
Välkommen till alla nya läsare!


Vi hörs senare! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0