Hej på er :)

Datumet: 2008-07-06 Tiden: 02:07:01

Idag är den riktiga sista dagen på min och pojkvännens semester. Vi har varit i Kananbadet idag också. Därefter var vi och åt i Vällinby sen var vi förbi Belle och lämnade tillbaka ett par av mina nya skor. De gick sönder, dessvärre, när jag var nere och handlade frukost imorse. Sved lite då jag trivdes så bra i dem :((

Större delen av kvällen har vi spenderat på Heron City. Var riktigt länge sen jag var där sist faktiskt. Det var jag, Sam och Sams vänner som var där och vi spelade bowling och körde massa arcade spel. Roligt värre. Nu sitter vi och kollar klart på Åter till cold mountain som jag somnade till igår. Dessvärre har jag inga bilder från dagen då jag glömde minneskortet i Sams dator.

Imorgon blir det att dona och fixa inför Sams resa och jag måste ta och förbereda mig inför jobbet som börjar på måndag. Tiden har gått så otroligt snabbt!

Hoppas er dag har varit bra iaf. Nu när semestern tar slut blir det nog lite mer uppdaterat då jag kommer spendera mer tid hemma och så. Kul att ni har hängt med i bloggen nu iaf trots den dåliga uppdateringen. Det glädjer!

Kram på er och sov så gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka härliga dagar du ser ut att ha,här är de bara regn... imorgon drar rtävlingen av sexleksaker igång på min blogg håll utkik & var med & tävla!!!ha en bra dag kram malin

2008-07-06 @ 12:45:26
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Var med och rösta fram årets sommarlåt!

http://junitjejen.se/2008/july/sommarlat-2008.aspx

2008-07-06 @ 13:09:28
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Kristin

Hej, jättebra blogg du har, verkligen!

Jag har ett major problem... Hur gör jag så min meny kommer högre upp på bloggen, i nivå med headern? Och hur tar jag bort de två/tre smala strecken som kommit över profilbilden???



Och sist men inte minst, hur får jag min välkomsttext med åt höger? :):):)



Min blogg:

Användarnamn: Kristin

Lösenord: Universe



Remeber, stora första bokstäver :)

Vore tacksam för svar!

Kram

2008-07-06 @ 16:23:16
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0