Home, sweet home.

Datumet: 2008-07-13 Tiden: 15:44:37


Hur mysigt man än har under en semster så är det alltid, på något sätt, skönt att komma hem igen.

Jag är hur som helst hemma efter att ha haft en toppen helg i Skara. Har badat och lekt i vattenlandet i både moln och solsken, åkt attraktioner och även åkt gocart för första gången i mitt liv. Varit riktigt trevligt, verkligen.
Nu har jag dock en otroligt stor lust för att komma igång ordentligt med träningen igen. Dansen som jag ska satsa på igen börjar dessvärre inte förrns i augusti någon gång tror jag så nu ska jag mest löpa och kanske köra lite styrka. Tror till och med att jag går ut och springer redan idag :)

Bilder kommer upp sen,
nu ska jag bara se till att landa lite.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0