Home sweet home

Datumet: 2008-07-03 Tiden: 20:02:20

 

Anlände just hemma hos mig efter en dag i Västerås. Har köpt en svart blusklänning som jag kommer visa upp så fort jag har fixat blider på alla mina nya köp. Vi käkade lunch på Jensen och sen har vi mest strosat omkring. Vädret var helt toppen och en termometer visade faktiskt så mycket som 28 grader trots att klockan närmade sig fem. På dit och hem vägen slukade jag boken Att älska som en porrstjärna och är nu redan förbi mitten av boken (strax över 300 sidor).
Som ni ser på bilden ovan så var vi även och besökte den där gigantiska godisbutiken. Är inte alls besviken vill jag säga! Godistoppen heter den för er som undrar.

Nu är jag iaf hemma och tar det lugnt en stund. Sam är hos sin vän och bokar bilj till nästa vecka då de reser iväg. Han kommer och hämtar upp mig sen och då åker vi hem till honom för att kolla på film :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

älska hummelsta! dit åker vi alltid när vi är påväg hem eller till arlanda på sommrarna, haha :P

2008-07-04 @ 14:09:18
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0