I found a birthday dress :)

Datumet: 2008-07-16 Tiden: 08:17:52

God morgon!
Har precis anlänt till jobbet. Är riktigt glad faktiskt - men rubriken talar ju för sig själv. Jag har hittat min födelsedagsklänning :) Hittade den igår när jag och Sam var runt i stan och kikade. Söt som han är så köpte han den till mig. Ska visa den senare, det lovar jag.

För övrigt igår så var vi och delade på en tallrik wook efter jobbet. Senare på kvällen blev det hemlagad hamburgare hemma hos honom innan vi gick och la oss. Otroligt vad tiden kan gå snabbt när man har trevligt! ;)

Idag ska jag iväg till Willys med mamma och ev. Sam. Ska handla inför släktkalaset på fredag och inför min middag på lördag. Sen kommer min bästaste vän Nicole hem idag också. Gissa om jag har saknat henne?  Hon likt alla andra kommer vara brunare än mig, haha. Men det bjuder jag på. Vet dock inte vilken tid hon kommer så får se om jag hinner träffa henne innan jag somnar in för morgondagens jobb.

Nu ska jag sätta igång med arbetet, uppdaterar självklart mer sen.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tess

3an tyckte du alltså! :) Kul att du hittat en klänning! kan du inte lägga upp den så att vi får se? :)

2008-07-16 @ 09:57:02
URL: http://attkallastess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0