Kurr, kurr och lite mera kurr

Datumet: 2008-07-18 Tiden: 11:18:25

Japp, hungern är här igen. Det måste vara något magiskt (möjligtvist en förbannelse) som gör att man blir såhär hungrig. Eller så kan det ju bara vara de faktum att man äter frukost vid 6. Men det låter inte lika ballt så vi stryker det.
Då vi var hemma rätt sent igår hann jag inte laga iordning någon mat för idag så jag gick förbi den älskvärda persiska resutrangen som ligger en bit från mitt hus och köpte med mig mat till idag :) Så jag mer eller mindre längtar efter lunchrasten!

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: I D A

Tack för din åsikt:) Jag tycker nog bäst om 4:an eller 8:an! har så svårt att bedöma kort på mig själv! Lättae att se på andras! Vad ska du hitta på idag då?

2008-07-18 @ 11:39:40
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0