Morsning korsning!

Datumet: 2008-07-25 Tiden: 09:21:29

Kan inte förstå hur jag kunde vakna av mig själv innan klockan ringde vid halv 8 imorse. Ganska brutalt då jag inte kan ha somnat förrns runt halv 2 -2. Hur som helst så blev det ännu en natt hos pojkvännen, förvånade? haha. Men han kom inte och hämta mig förrns 1 igår.
Hos Nicole var det jätte trevligt. Lite seg känner jag mig dock idag, men det är väl så det ska bli. Något annat vore väl orealistiskt ;)
Jag och Sam ska snart röra oss hem till mig och käka frukost innan han drar iväg till jobbet. Då ska jag åka och bada och steka i solen. Känns faktiskt som om jag fick lite färg igår och det är ju trevligt!

Btw, jag flyger ner till Halmstad nästa vecka :) Ska bli så mysigt att få komma ner dit igen. Saknar familjen.


Vi hörs senare! Idag blir det nog en hemmasittakväll om inget annat mysigt dyker upp!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0