Ms upptagen uppdaterar

Datumet: 2008-07-04 Tiden: 22:57:47

Haha, hej på er allesammans!
Vet att jag är lite dålig på att uppdatera dessa dagar men har trots allt min semester nu och försöker hålla mig så upptagen som möjligt ;) Idag var jag och pojkvännen på kananbadet och solade och jag tog mitt första dopp för i år. Ska ifs inte skryta då jag i själva verker endast doppade halva kroppen, men ändå. Vi var även vid Rösjöbadet och åt glass och körde bilspel.


Efter en lång dag kom vi hem och lagade fläskfile och rotfrukter och grönsaker i ugn, smaskigt värre! Nu sitter jag här nerkrupen i soffan och ska snart se på Åter till cold mountain. Sådan otroligt grym film. Pojkvännen hade inte sett den så jag fick honom att se på den med mig ikväll. Blir andra gången för mig men jag är nog mer exhalterad inför filmen än han :))


Hoppas iaf att ni har haft en riktigt bra dag. Det ser just nu inte så ljust ut inför vädret imorgon men får hoppas på att det ändrar sig för då drar vi nog till Kananbadet igen.

Kram på er och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0