Solning vid sjön

Datumet: 2008-07-23 Tiden: 18:10:17


Jag och Sam på min födelsedag.

Hej hopp :)
Måste erkänna att jag fick lite smått panik när jag vaknade vid 12 imorse. Gjorde iordning allt så snabbt jag kunde sen drog jag och pojkvännen iväg och solade. Lite färg har jag nog fått ändå ;) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och kila över till Nicole. Vi ska nog sitta hemma hos henne och njuta av det underbara vädret på balkongen antar jag. Men mysigt är ju det så inget klag från min sida ska det bli ;)

Kram på er och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Fint kort! Jag löste det själv precis förresten, det där med textsnittet :D

2008-07-23 @ 20:51:16
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0