Söndag

Datumet: 2008-07-06 Tiden: 17:26:29

Hej på er :)
Jag har donat och fixat sen jag vaknade imorse. Jag och pojkvännen har varit i tvättstugan, städat och lämnat tillbaka vår hyrda bil. Nu stter jag här och skriver medan pojkvännen för fullt håller på med maten i köket brevid.

Smsade min käre vän Nicole imorse och bad henne ringa mig när hon vaknade. Fick svar tillbaka att hon var i Spanien. Lite chock blev det för mig där. Självklart visste jag att hon skulle dit, men jag trodde hon pratade om kvällstid och inte morgontid när hon berättade vilken tid hon skulle bege sig. Ville ju ge en avskedskram :) hur som helst så hoppas jag att hon får det riktigt bra.

Det kommer bli ganska ensamt kommande vecka. Både syster, pojkvänn och vänner far och flänger  i alla möjliga länder och jag kommer sitta på jobbet hela veckan. Helt syssellös blir jag dock inte då jag ska iväg till skara på fredag med släkten och vara där över helgen. Sen är det jobb en vecka till och sen väntar sig min födelsedag som jag också måste börja fixa inför.

Får iaf hålla tummarna för mig själv så jag kanske kan åka utomlands senare i sommar :))
Vad har ni för sommarplaner?


Hörs ikväll :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0