Just an old man on a bike

Datumet: 2008-07-03 Tiden: 20:48:42


Ibland händer de där otroligt små sakerna som bara sätter sig som ett fotavtryck i själen.. liksom.

När jag och min fina pojkvänn kom ut ur en av Västerås inomhus centrum så stoppade en gubbe oss och sa något i stil med "Ursäkta men jag måste bara fråga, är det din tjej" Sam svarade "Ja det är hon" och han sa då något i stil med att Sam vunnit första priset på lotto som då, enligt honom, var jag.

Tycker det var jätte gulligt sagt, haha. Och trots att han bara var en vilsen gubbe på en cykel i Västerås så blev jag riktigt glad :) 

Kommentarer
Postat av: Natta

åh tack så mkt :D jättefin bild. underbar utsikt!

2008-07-03 @ 23:11:25
URL: http://nathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0