The sky is blue today!

Datumet: 2008-07-09 Tiden: 07:02:43

God morgon turteduvor :)

Jag lyckades ta mig upp ur sängen i tid idag och jag är faktiskt redo att gå redan nu, 50 min efter uppstigning. Behöver dock inte lämna hemmet förrns om 20 minuter.
Idag ska jag träffa mina vänner Hedvig och Carro inne i stan på en fika efter jobbet. Ett tag sen jag såg dem så det ska bli mysigt :) Någon sent in i natten fika blir det dock inte för jobbet väntar mig även imorgon, som blir den sista dagen för denna vecka på jobbet. Även om det bara gäller en dags skillnad från vad jag egentligen ska jobba så känns den där extra dagen ledigt riktigt skön. Kommer leka runt på skara istället för att sitta i en reception :)

Nu måste jag dock avsluta och packa iordning grejerna. Hörs sen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon :)

2008-07-09 @ 09:51:08
URL: http://naataliiees.blogg,se
Postat av: N I C O L E

okeej =)

2008-07-09 @ 10:19:33
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0