The sun is shining outside my window

Datumet: 2008-07-08 Tiden: 13:36:17

Är det inte underbart? Det är faktiskt ljust ute. Om det är varmt eller inte har jag inte den blekaste aning om. Sitter ju inne i receptionen på jobbet. Men det är skönt att se hur solen lyser upp innegården här utanför.

Annars så sitter jag bara här och dricker en Fanta free och väntar på att få något att göra. Det är relativt lugnt just nu nämligen - inte som i morse. Vaknade 10 minuter innan mitt tåg gick så det var inprincip bara för mig att slänga på mig kläderna och äta frukost på vägen (som min kära mor fixade åt mig). Var faktiskt mamma som gjorde att jag kom upp ur sängen. Förstår inte hur jag kunde undgå att vakna av mitt larm, minns inte ens att den ringde. Men men, nu är jag här iaf :)

När jag slutar ska jag förbi F på hennes jobb och ta en latte och snicksnacka lite, sen bär det nog av hem. Slutar halv 5 idag också så det är skönt!

Skriver mer senare!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0