Update from work

Datumet: 2008-07-17 Tiden: 16:10:42

Slutar om mindre än en timma så det känns super härligt :)
Ska iväg och träffa pojkvännen ett tag då.

Fick sms från Nicole inatt men då var hon fortfarande på flyplatsen pga förseningar. Hon skulle ringa när hon vaknade men jag börjar undra om hon kanske är kvar där, eller möjligtvis på väg hem?
Hur som haver så ska ju hon självklart komma till mig på lördag så då får vi spendera en hel del tid tillsammans :) Idag måste jag göra lite nytta också. För imorgon har vi gäster och på lördag blir det full rulle. Måste för övrigt köpa present till syster min som fyller år dagen efter mig.

Kram på er och ha en bra dag!


Update: Nicole smsade så antar att hon är hemma nu :)
Ska ringa den så fort jag slutar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0