What about a power nap?

Datumet: 2008-07-27 Tiden: 21:36:13

Kan väl börja med att säga att dagen har varit underbar. Har verkligen njutit i fulla muggar. Samma badställe som igår och samma härliga temperatur på vattnet. Jag riktigt njöt av att bada!
Värmeutslagen har inte riktigt gett med sig än men jag fokuserade solningen på ryggen istället då så gott det gick - detta ledde dock till att jag somnade in en stund i solen ;) Efter solstunden blev det lite shopping och nu sitter jag här i soffan framför Kingdom of Heaven trots att jag inte packat inför morgondagen. Hur har eran dag varit?


 Av shoppingen blev det mest lite linnen som ni ser men även en t-shirt och en vit t-shirt bh från H&M (ej på bild). Riktigt nöjd med mina köp :)
Åter till filmen!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0