wonderful day

Datumet: 2008-07-26 Tiden: 21:18:56

 

Sam och jag har verkligen hittat det perfekta badstället! :) Längtar redan efter morgondagen då vi ska dit igen. Dessvärre har mina värmeutslag inte försvunnit - snarare förökat sig. Inte alls kul. Smörjer in mig nu konstant i hopp om en förbättring till morgondagen - men åter till det roliga.
Idag lagade jag middag till oss två. Färspasta och en varm kycklingröra med paprika och chilismak. Ubergott var det och jag kände mig riktigt stolt efteråt.

Ikväll blir det Djurkyrkogården. (Som går på 4+ för er som också är sugna på den)Har aldrig sett den förr så jag och pojkvännen ska mysa ner oss i sofforna och kolla på film och käka natursnacks. Perfekt avslut på den perfekta dagen helt enkelt!

Hoppas er dag har varit lika fantastisk som min!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: D

kan inte du lägga in receptet :)

2008-07-27 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0