You are the one

Datumet: 2008-07-15 Tiden: 12:15:58

Sam kom förbi inatt. Han åkte raka vägen från Arlanda hem till min säng. Det var så underbart att placera mitt huvud mot hans bröst igen. Nästan löjligt hur mycket man kan sakna någon som varit borta i en vecka. Hade nog dessutom saknat honom mer än vad jag trodde och det var verkligen underbart att ha honom hemma igen!

Nu sitter jag på jobbet och det är sådära lunch-lugnt som de brukar vara. Solen skiner här utanför och på min korta lunchpromenad riktigt njöt jag av vädret. Antar att ni som inte jobbar hittar på massa kul ute idag? Hur som helst så har jag ca 4,5 timmat kvar på jobbet. Därefter ska jag möta upp Sam och trippa runt på stan lite grann. Vill verkligen hitta något fint plagg inför lördagen!

Vad ska ni själva göra idag?
Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0