You make me smile

Datumet: 2008-07-17 Tiden: 12:13:14

God eftermiddag (klockan har trots allt paserat 12!)

Igår var jag som sagt iväg och handlade med Mamma och Sam och sen blev klockan så mycket att tiden fram till sängdags blev knapp. Nu sitter jag iaf här under lunchlugnet och lyssnar på "Simple plan - Your love is a lie". Hur grym låt som helst! Har ni inte hört den så lyssna här nedan.

Tog med mig vidruvor till jobbet idag (den halva lådan som inte var uppäten) och i vindruvslådan hittar jag en lapp från min sötnos "Hoppas du har en underbar dag. Älskar dig gumman :)". Om inte det lös upp min dag så vet jag inte vad som gör det. Känner mig så lyckligt lottad!



Bara lyssna och njut nu :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0