3 dagar kvar

Datumet: 2008-06-09 Tiden: 07:52:37


God morgon på er :)
Som rubriken lyder; det är tre dagar kvar till skolan slutar. Kan man känna en större lättnad? Ja, ifs, efter imorgon. men ändå! Ska snart kila iväg till skolan, men har bara en lektion idag. Så jag slutar vid 11 och därefter ska jag utnyttja matkortet och dra hem till pojkvännen. Jobbar dock vid 4 så då måste jag bege mig av igen.
Idag vill jag träna iaf. Om det blir tajt med friskis så får det bli cirkelövningar alt. ut och jogga.
Så mycket mer är inte planerat för dagen, förutom lite förberedelser inför morgondagens uppsatsskrivning. Vad ska ni själva ha för er?

Hoppas ni får en underbar dag iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin

fin bild :D

du är duktig på att fota :D

2008-06-11 @ 12:28:31
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0