Fy så trist.

Datumet: 2008-06-09 Tiden: 19:06:51

Hej på er allesammans!
Fick reda på något otroligt tråkigt idag. Jag fick bara VG i civilrätt, och det kom bokstavligen talat som ett slag i annsiktet. Trodde att det gick så bra på mitt sista avgörande prov i Civilien, men det gick uppenbarligen inte så bra som jag trodde att det skulle gå. Tyvärr. Det tråkigaste är att felen jag gjorde verkligen är sådära comon(!), varför?

Jag påstår inte att VG är en dåligt betyg - om man satsar på det. För de som satsar på G och når G, jag gratulerar er! Men för mig är läget lite annorlunda. Jag vill verkligen ha MVG i alla ämnen och kämpar därefter också.
Ska se om det finns möjlighet till upptentning vid ett senare tillfälle, Sam pratade om sådana alternativ. Om inte så får jag väl bara ta det som det är. Hur mycket de än må svida.

Var iaf hos Sam idag efter lektionen som jag hade. Behövde hans famn en stund, som alltid är lika varm och välkomnande! Har verkligen funnit min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0