God morgon :)

Datumet: 2008-06-03 Tiden: 07:26:01

Har ni sovit gott?
Jag har sovit sådär, hade en hemsk dröm. Drömde att jag satt i fängelse tillsammans med pojkvännen och några till. Hade en sådan grov ångest att jag inte kunde göra något annat än gråta. Vet dock inte varför jag satt där, det är en annan historia.

Ska snart kila iväg till skolan. Har idrott första lektionen och jag och Shilana ska lära ut dans till de som missade vår lektion sist. Sen har jag faktiskt bara en lektion till idag, halv 1. Det är då provet ska skrivas. Men har ju min håltimma därimellan så får väl uppdatera lite då.
Slutar iaf klockan 2 idag, men jobbar från fyra till sex så det kommer ta en tag innan jag kommer hem igen, ändå.

Ne, nu ska jag göra mig klar.
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0