God morgon!

Datumet: 2008-06-05 Tiden: 08:32:21

Vaknade upp av mig själv (?) rätt tidigt imorse. Bestämde mig för att låta Sam ligga kvar ensam i sängen och gå upp och titta till Sandra och vad hon höll på med. Hon har åkt iväg nu för att ha champange-frukost. Hon var sjukt fin i sin vita klänning med allt fixeri som hon hade haft för sig.  Fick dock ingen riktig "studentbild" för hon hade så brottom när hon väl skulle gå, men men.
Idag blir det fixning och doning i högsta grad. Har redan börjat sminka mig då vi har massa saker framför oss. Vi ska baka 4-5 tårtor. Fixa pastasalladen, göra klar coscos salladen, fixa kycklingen, dekorera.. you name it!
Det som stressar mest är dock att vi får tillgång till lokalen klockan 12, och vi måste åka härifrån klockan 1 för att vara vid utspringet i tid. Detta innebär att allt pyssel och bära över maten (är trots allt en liten bit dit) måste göras på 1 timma. Det blir tajt men alla som kan hjälper till.

Jag känner på mig att detta kommer bli en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: tack men nej tack.. gör min egen :)

2008-06-05 @ 09:14:18
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Sofie

hejhej =) jag vill bara ha hjälp med designen... vad e det man ska lägga bud med? pengar? kram!!

2008-06-05 @ 18:55:52
URL: http://sofiiije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0