God morgon :)

Datumet: 2008-06-08 Tiden: 11:14:34

Jag mötte som sagt upp Sam igår för att ta en tripp förbi Kista. Bestämde mig även för vilka skor jag skulle behålla, och det blev de från Dinsko, så jag lämnade tillbaka det andra paret från scorett.
Hur som helst så satte vi oss och avnjöt kulglass - dumle, cookies and cream och polka. Riktigt smaskigt. Det blev dock ingen riktig svullodag igår, endast glassen som slank ner. Har bestämt mig för att vänta med godisätandet tills utlandsresan eller halmstadresan. Beror på vad som kommer först ;)

Tjejmiddagen var riktigt trevlig och jag kom därifrån vid halv 1. Då skulle jag möta upp Sam för att åka hem till honom. Dessvärre försov han sig imorse så det blev lite stressigt.

Idag är ju himlen nästintill täckt av moln, så det blir inge solande för mig idag inte. Ska nog fixa massa andra nyttiga saker istället! När Sam slutar vid 3 ska jag möta upp honom. Har det spruckit upp då så blir det stan som gäller, annars blir det film :) Vad ska ni själva ha för er?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0