God morgon :)

Datumet: 2008-06-15 Tiden: 11:08:28


Mamma och jag blev som fast framför Die Hard 4.0 igår. Den var grymt bra faktiskt och den gjorde mig sugen på att kolla på de tidigare filmerna också. Någon som sätt dem och kan ge en jämförelse?

Idag skiner solen iaf och det är ju underbart. Har inte alls mycket planer för dagen, men träna ska jag nog göra iaf :) Juste, sen ska jag skicka iväg bilder till onoff också. Jag bara måste ta tag i det. Vore så hemskt om alla mina bilder skulle försvinna på samma sätt som det hände med mina gamla bilder på den trasiga datorn. Den står fortfarande här brevid och väntar på att jag ska plocka isär den och ta ut den delen allt ligger på. Är dock inte så bra på datorer när det gäller sådant, tyvärr. Kanske kan kolla upp om de kan hjälpa mig nere på databutiken här nere, skulle vara super om de kunde det.

Kram på er så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0