God morgon :)

Datumet: 2008-06-01 Tiden: 10:54:12

Kan man göra något annat än älska Sverige i detta underbara väder?

Gårdagen var trevlig. Det var en härlig stämning och man undrar varför man i klassen inte har gjort något sådant här tidigare. Jag rörde mig ändå hemmåt vid 12 tiden, det passade mig perfekt. Pojkvännen kom dock inte förrns vid 2, men när han kom så var det march i säng. Han är på jobbet nu, gick vid 10, så jag bestämde mig för att gå upp samtidigt som honom trots den sena kvällen.

Nu ska jag ut i solen med mamma och steka lite :) Ska lägga oss ute denna gång så man kan sola båda sidorna och inte endast framsidan. Jag har nog dessvärre fått värmeutslag på bröstet så det är ju lite jobbigt. Bikinin täcker ju inte det partiet ;/ och man vill helst inte sitta med tröja.

Hur som haver så kommer jag hem sen för att göra lite nytta.
Skriver mer då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0