God natt!

Datumet: 2008-06-02 Tiden: 22:03:38

Det blev inte så mycket mer sköj för mig idag.
Är klar med den sista inlämningen nu iaf, så det känns skönt!
Nu är det bara den där civilgrejjen imorgon. Det är som en sista grej för att se om jag kommer få MVG i slutbetyg i Civilrätt. Avskyr sådana där avgörande ting. Sätter en förskräcklig press på mig själv av sådant och det gynnar inte kan jag lova.

Har fått några härliga slutbetyg hittills iaf :)
Straff och process - MVG
Historia - MVG
Spanska - MVG

Skriver det inte som något skryt men vill visa att mitt hårda arbete faktiskt ger med sig bra saker, och inte endast massa tråkiga pluggdagar! Men självklart är jag stolt.

Sov så gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: tistlen

grattis! Klart att du ska vara stolt! :)

2008-06-06 @ 22:05:19
URL: http://tistlens.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0