God natt!

Datumet: 2008-06-09 Tiden: 22:20:40

Jeans från Åhléns, kofta från H&M och linne lånat av mamma.

Har försökt att skriva ett inlägg tidigare, men bloggen bråkar lite med mig.
Tränade idag iaf, det var riktigt skönt och nödvändigt. Få bort lite av den negativa energin.
Var ute och sprang sen kom jag hem och körde cirkelövningar.

Nu ska jag kolla lite synonymer och förbereda mig inför morgondagen.
Vill verkligen lyckas i Svenskan nu. Vill ha mitt MVG där.
Ska lämna in en dikt också till "klassen poet" (i själva verket skolans poet) och får hoppas på att jag kan ha lite tur på den fronten iaf och vinna biobiljetterna. Ska se vad jag kan få ihop nu ikväll.

Hoppas ni sover gott idag iaf, det ska jag göra!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: vendela

fint med randigt :)

2008-06-11 @ 15:06:57
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0